Quken & Max - Natten för mig till dig
Quken Sömnen nalkas å ja tänker en underbar tanke, Då glädjen fanns där i alla stunder vi hade...
Då du och jag träffas någon annanstans, där hatet och kärleken inte har sammansatts och där den klaustrofobiska känslan av hopp inte kväver våran längtan och lämnar oss för jämnan...
Du håller mig vaken...
Deja vu... Har upplevt detta med dig så många gånger, att den här känslan och platsen i livet jag är på börjar kännas som hemma nu...
Fastnar med tanken i det ögonblicket Där du stoppade mina glädjetårar Där själen skådats och gett utslag av att kärlek plågar...
Det var som att du kunde bära himlen i dina ögon Och som att du med darrande röst och övertygande viskningar Försökte få mig fatta att du såg regnbågens färger i mitt inre men att du inte längre kunde höra våra fåglars sång när du vaknade bredvid mig...
Max Sitter här, än en gång sömnlös.. allt är sig likt Det är samma princip varje gång natten tar vid Som en gammal repris man bara vill zappa förbi Vet sedan veckor tillbaka nu, att det fattas en bit..
En bit som en gång i tiden trivdes där i mitt pussel Men hennes leende bytte skepnad & hon gav sig av Jag antar att hon inte ville leva livet för stunden
Mina persienner är nerdragna.. och det är svart ute Har aldrig någonsin skådat dedär omtalade nattljuset Vill ha någonting som botar min jävla rastlöshet... Vill ha henne intill mig, men det lär aldrig ske...
Har varit så jävla naiv förr, men aldrig mer.
Dimman lägger sig sakta... jag har fastnat här i nattens sken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|