Chaos - kastar granater.txt [24]
slängde ihop en liten text för att visa hur det ska se ut!
det är klart jag... kastar granater på människor för rap och gar hör ihop som japaner och Zen-ki-do gör driveby´s i min Range Rover/ jag säger till folk att inte leka med elden och pillar på min flamethrower oops, starta en eldsvåda/ ni vill ha ordlekar, så jag ger dynamit till lapplänningar och kallar dom sprängkåta fuck it! går loss på din kroppshydda med hoppstylta battla mig och du knackar på himlaporten som Bob Dylan tråkigt att fredagskvällen slutar med efterfest i fängelset men så gåre när griseknoen har nattskiftet på polisstationen jag saknar all självkontroll/ så innan du tänker tanken på att bråka med mig... ta det piano som Elton John ska jag visa? eller har ni fattat att jag är bäst på whoa och har så bra flyt att när ni ser mig skriker ni "skepp ohoj" du är lika tung på rap som Barbara Streisand gör bra hiphop och ser ut som en blandning av Arne Vajse och Bart Simpson skaffa madrass på golvet, ni faller pladask i ronden/ för pennan är så farlig att jag har blyertsstift i Kalasnjikoven haha, jag har gräs i spliffar, din jävla fitta kom tillbaka och leta battle dagen du har lärt dig rimma jag svänger mittenfingret/ är inte den som visar vart skåpet ska stå, jag binder dig och slänger in dig i det nu var det slut... men om ni håller er kvar så syns vi nog nästa gång som jag kommer tillbaks
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|