Tjalle - Fredagskväll är lika med fylla fylla och åter fylla
säg va ni tycker / tjalle
FREDAG KVÄLL! detta blir inte ljummet sitter med en avslagen bärs i vardagsrummet klockan är tolv på dagen men har redan fått i mig 4 bärs i magen är inte slagen,känner mig bara lullig har inte rakat könet så dom kallar mig för "krullig" jag är gullig,farsan sitter däckad jag kollar på en porrfilm med massa sköna häckar farsans vodkaflaska står och gapar efter mig fixar en jävla grogg och känner mig inte gay whiskey & cola blir det efter denna groggen du kan kalla mig en latin king precis som fucking Dogge ska jag supa här själv? nej jag ringer till en vän han tar med sig några brudar men dom kommer nog sen jag har fixat så att tjejerna kommer bli fulla en liter vodka och sen hoppas jag att jag får knulla jag blev av med oskulden när jag va 16 år yngre än dom flesta men det känns som igår sen dess så har jag fan legat i du är alkoholiserad och står still,som stelnat vin nu kelar vi,för klockan är redan sju kollar ut genom fönstret,brudar kommer nu en tjej som heter Kicki,sätter sig i min soffa hon vill softa,men jag tvinger i henne sprit ofta hon är så full nu så att hon knappt vet vart hon ska jag tycker det är bra,jag får nog knulla idag hon somnar till,förlåt,den här låten ska inte bli en "sex hit" jag pillar på muttan,hon njuter det märker jag,för hon gnäller lite sexigt hon vaknar till och frågar vad jag gör när jag visar henne min kuk så smälter hon som smör hon svimmar av,jag hoppas hon inte dör ringer efter ambulans,som kommer hit o kör henne till sjukhuset ,det visade sig att hon blev förgiftad av alkoholen jag gav henne,men jag är nog inte smittad för jag är bara full och vill ha lite fitta o bröst hennes kompis gråter mkt,hon kanske vill ha tröst? hon beklagar sig och säger att hon är rädd att hennes kompis avlider för doktorn säger att hon inte andas men jag tror dom överdriver vi sitter i väntrummet och jag försöker kyssa henne men hon spelar svårfångad som alla tjejer som är svenne jag sticker hem och klockan är nu fem (på morgonen) dricker upp en bärs och hostar lite slem ska nog sova för det har vart mkt supa vissa säger jag är alkoholist men jag ska aldrig sluta..
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3)
/Tjalle -08
|