du kanske har det bättre än du tror
har du nånsin blivit våldtagen, mot din egen vilja//? eller inte vill se dina päron i ögonen, du vill bara fösvinna// har du tänkt ta ditt liv, nångång för en brud//? har du fått tanken i huvudet, att nu är det slut//? eller om du har lite brottom, och kör oskyddat sex// blir farsa innan du fyllt 16, då är det fan inte lätt// eller att bära på ett barn, när du vet att du inte kan föda// att åka till UM, enbart för att döda//UM=ungdomsmotagningen har du nånsin vaknat bakis, och bara viljat sluta//? och har du äns försökt lägga ifrån dig den där sprutan//? livet kan verka enkelt, för andra väldigt svårt// när man tittar på jorden idag, vill man nog inte tro att den är vår// när krig, mord, mobbning och barn som svälter finns// du tror det inte rör dig i ryggen, men det finns överallt, även här omkring// när amanda gick genom korridoren, efter sin abort// så spydde hon 3 gånger, tänkte vad fan har jag gjort// den första som ringer är killen Emil,"nu vill jag göra slut"// och inte en jävel frågar, hur är det nu?// svin finns det gott om det vet vi idag// frågan jag ställer mig kommer nånsin bli bra//? när du gömmer dig under sängen när farsan kommer hem// är du uppe för länge, så åker du på däng// du vet om detta, klump imagen så fort du ser han// och tänker på det i skolan, och börjar fantisera// om ett bättre liv, nån annan stanns// eller undrar:vore världen bättre om jag inte fanns?//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|