I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

alex1 - en lite text bara

Vår Hiphop - Lyricism

   

2008-04-12 15:05

alex1 - en lite text bara

den kanske känns lite amatör aktig men jag har verkligen lagt ner mitt hjärta i den här texten, kommentera gärna

jag har varit långt ifrån drömprinsen, men ska göra mitt allt för att komma dit igen

den jag spelade va, va alls inte bra

men jag vet inte om jag orkar stanna kvar, med de känslor jag har

jag skulle ha sett mig själv, allt det det där jag bara sa

medans ja trodde du va gla, så låg du hemma och i gråt nästan varje dah..

jag har verkligen skitit i det blå skåpet, jag ligger och ber om att jag ska få mitt förra liv åter.

hur kan jag leva med mig själv, det undrar jag

jag förlorar dig, du som gjorde hela min dag

men jag ska bevisa att jag är den killen du vill ha

jag ska visa upp dig när du vaknar osminkad å dan

jag ska göra allt jag kan för att få ditt förtroende tillbax

men det kommer inte bli lätt när du dissar mig som fan..

men du sa att du skulle ge mig en till chans

jag vill göra allt, men det vill sig inte alls

jag vill vakna upp vid dig gång på gång, jag älskar när jag hör din underbara sång

när din kära vän dog, jag vet att det gör ont amanda nordh

alla vill att han komma tillbax, han var en ung man vars drömmar gick i kras (de e knas)

nu ska jag göra allt i min makt å försöka göra allt bra...

jag har ljugit och sårat dig många gånger och det är verkligen nått som sätter mig som ångest.

jag begär inte inte att du ska glömma, men jag hoppas på att innerst inne är jag killen i dina drömmar

men vi är båda olika som fann, jag börjar tvivla på om att det skulle funka

men jag vill inte sluta mitt liv att sitta i soffan och runka (till din hemgjorda porrfiilm)

det måste komma en da, då du plötsligt mår bra, kan jag så få dela mitt liv med dig?, även om det kanske bara varar ett tag.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.