Spajk - Writing Rhymes Bout Bad Times
Tjah! har lite brist på insperation just nu,, så försökte mig på en text på engelska och körde på samma tema som Afro, Chill och Dizzy i deras tråd fakesters änd töntsters(tror jag den hette).... vill gärna få kritik på hur jag kan förbättra den här och sådant :)
Wanna pop fake thugs like microwave-popcorn but i ant a gangsta,, so please just go home Im just a guy whom like to write rhymes just wanna look back at these times and be able to say; that was the highlights - Of my life,, that everything was right'n lovely but it seems like my sight is fading slowly....
So im'a get glasses'n a fukking gun so i can remember the times i was popping some Im penetrating you with speakers playing my song blowing you up like a airballon,,, so just fly away like looptroop Fuck old school fuck new school,, this is my school Im like; -Hi how do you do today fake thug? -so your'e a gangsta? oh? you do drugs? -i guess you have a nice car and crib with alot of bitches? -oh,, you really have all that?,, really,, one of the richest? -im sorry i guessed wrong about you,,, -you're right hiphop is alot like you...
Going the wrong direction....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|