I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Alex1 - kärlek på två ben (session)

Vår Hiphop - Lyricism

   

2008-04-12 14:44

Alex1 - kärlek på två ben (session)

kommentera¨^^

well, öppna dina ögon och se som jag, det här kommer aldrig sluta nå bra,

lyssna noga jag ska berätta en sak, det ända jag ville va att du skulle ha det bra.

men det blev fel som vanligt, va ju det jag sa, nu har vi dock bara minnen kvar.

jag ska berätta en sak under 30 bars, jah,, va va det du sa?

jah vänner skulle vi va men att utväckla? nej det va inget att ha:(

jag älskade dig som fan men nu har jag inga känslor kvar

jag trodde du var nånting som du inte var, jag sommnar in men väntar tills jag tar det tag i dörrhandtaget,

till himelen ska jag vandra men ännu kan jag inte låta bli att tänka på våra stunder tillsammans.

jag ligger och tänker på dig ibland, vill ara hålla din hand.

men när vi träffades nu kändes det inte bra som förut

ref, kärlek på två ben det är ingen att ha, man försöker men försöker men det blir aldrig nånsin bra,

man inlerder nått man tror e bra en man blir alltid sårad å ensam lämmnad kvar (kärlek på två ben nej, det e inget å ha)

du e sur på mig men det e ju uppenbart, man ska ju ta vara på den tiden man har

inatt så insåg jag nått som va fel, finns inget annat att skylla på än kärlek på två ben.


ref, kärlek på två ben det är ingen att ha, man försöker men försöker men det blir aldrig nånsin bra,

man inlerder nått man tror e bra en man blir alltid sårad å ensam lämmnad kvar (kärlek på två ben nej, det e inget å ha)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.