Omoral - Bankrånssession SHo, första texten som jag lägger upp här, skulle va kul om nån ville ge lite kritik så ja vet vad jag gör bra och vad jag inte gör bra. Eller kanske är helt värdelös, tack på förhand.Textenge mig alla pengar fitta, å öppna bankvalvetSNABBARE!, (ratata), avlossar en skottsalva"jag har inte nyckeln den är borttappad"ditt problem, om 10 sekunder så skjuter jag digwhopps dyker nykeln upp! varför ljuger du för mig!?ge mig nyckeln lägg dig ner och håll dig stilla!jag dödar den som kommer ringa larmcentralen!så ingen leker hjälte jag har laddat vapen och handgranater alla ligger stilla tills vi är ute ur banklokalenjag är iklädd en rånarluva, och tvekar inte på att skjuta, frågesjukajag stoppar i nyckeln och jag känner hur venerna bultarnu väntar det bara en massa sedlar i buntar !jag stegar in och jag packar dem i väskan snabbt!jag har ingen respekt och jag bara länsar allt!utanför valvet så hör jag min kompanjon!han skriker högt för att någon har börjat troatt det är deras pengar, "oroa dig inte för värdiga sakerdet fixar försäkringsbolaget", nu är vi rika med sedlar och stashvi rusar in i bilen och vi skenar iväg!Vi har planerat vår väg, vi åker snabbtdet finns inte en chans att vi åker fastvi åker en mil och sen byter vi bil(sirener) fitta vi har snutjag! men den är slut snartför jag är skjutglad å har precis rånat banken som hade mer kuler än en julgran, polispatrullenskriker under sekunderna deras livtasundermitt vapen är min säkerhet och vi har nu tagit oss i säkerthetoch något som jag säkert vet är att det bara väntarsandstränder, paraplydrinkar, snygga brudar å bilar med stora fälgar!
tjah!soft text :) är det första texten eller första du lägger upp här på whoa?jag dödar den som kommer ringa larmcentralen!så ingen leker hjälte jag har laddat vapen och handgranater alla ligger stilla tills vi är ute ur banklokalenjag är iklädd en rånarluva, och tvekar inte på att skjuta, frågesjuka- jag diggar uppläggningen på dom här rader,, skönt rimmat också ;)känns sedan som om det blir sämre kvalitet på slutet av texten :/men av vad jag har sett nu så borde det gå att fixa bara du la ner lite mer tid på den,,fred ut!,,,
soft