I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

U-nderground - Avslut

Vår Hiphop - Lyricism

   

2008-04-10 16:42

U-nderground - Avslut

Nej fan nu är det dags för att det sker en ändring,// fuck this shit och nu vill jag vara

mänsklig.//
Jag vill inte längre tar ut allt över er andra,// och speciellt inte över dig min älskling,

för vi har ju bara varandra.//
För mig betyder du mitt allt,// utan dig skulle mitt liv vara mörkt och kallt.//
Jag undrar vart fan jag har tagit vägen,// jag vill inte längre vara våldsbenägen.//
Trött på att ta ut mina aggritioner genom våld,// jag orkar inte springa runt och vara rädd

för att jag ska explodera likt en bomb.//
För det är inte så jag vill mitt liv leva,// jag vill ha så mycket mera.//
Nille, du vet att du är hela mitt liv,// så därför sätter jag mig ner och skriver om hur

det ser ut ifrån mitt perspektiv.//
Jag vill inte gråta mig till sömns mer,// för jag vet precis lika väl som er att det inte

något ger.//
Så därför anser jag att det är dags att det ska få ett slut,// därför skriver jag detta som

mitt avslut.//
Och nej, jag tänker inte begå självmord,// jag måste lära mig att kontrollera mig själv och jag gör det bäst genom att skriva ner det med ord.//