Dizzy swe afro p whoas nya maskopi!!!collab
afro_p
Vers 1
Dags att komma i rätt stämning Dizzy blandar hasch med weed/ Medans jag snortar 3 meters långa linor med Arsenik/ Du kan lika gärna retirera ingenting i livet hjälper/ När jag ringt Seron för att smiska dej med bibelbältet/ Ristar in mer kroppsliga monument/ Än en p-piller poppande obducent/ Vi skriver vrickade texter nästan åt extremisthållet/ Som du sitter och hatar ensam i din pessimistjolle/ Gemet är fullt av debila ynglingar/ och senila myndiga/ medan jag sopar mattan så ofta att jag fått diagnosen OCD Jag ger dig nacksvingen Och du får uppsöka tandvård/ För att du ska få självdistans Går jag lös med min bandsåg Kuvar din livsstil med en fickkniv/ Och min giftpil/ger dig psykadeliska tankebanor/ Örfilar dig så jävla hårt att du får ankelskador/ min axiomatiska stjärnglans/ lyser så JÄVLA starkt att den bränner hål på din Hjärnbalk/fschhhhhhhhhh Kartlägger din frus schema för att norpa hennes halssmycken/ Och Flanerar till din sons dagis för att sno hans sparkcykel/ Slänger cementblock på hans fötter när han går i vårsandaler/men Jag kan få han att sluta gråta... genom att punktera hans tårkanaler/ för mitt sociala liv består endast av oplockad gås som ett cannabis plantage
Dizzy Swe
Vers 2
diZZySWE och Afro_p, säg hej till whoas nya maskopi som är så stekta att vi har andar med flaskor i ”Jag har en bong som mitt hasch bor i”, men det ska brännas jag hade visst ett fungerande hjärnkontor, men det ska stängas DU SKA HÄNGAS! Det är bara eliten som skriver med oss vi sitter i en strandad båt och frågar om den driver med oss är det ingen som lider med oss? Vansinne är bara öknamnet , kalla det idioti så är jag nöjd, men skyll inte på rökandet bara för att mitt gräs är sötare! Och du bara har standardbrunt , men skit ska skit ha, för när jag tar ett bloss av mitt och andas ut åt ditt håll så kan du inte ens vandra ut! Så gör inget förhastat nu , för då möblerar jag om dig och skickar dig till ikea, men där förkastas du! Varför tjafsar du?! Lägger ner skitsnacket, annars ska du få se på tarmvred, för jag skär upp dig och knyter dina tarmar till en maratonlöpares handled så du får hoppas på samspel, för insidan räknas, och din verkar utebliven. Du trodde att du hade bra texter, sen kom jag till whoa och du blev sjukt besviken , för jag ljuger lite om jag inte säger att du är superliten, och kass som få, för jag och afro är feta när vi testar utelivet med svart hasch och bål ta av din hatt och så! Vi är fan herrefolket i huset, servera oss och stick sen för annars ska jag sparka dig i arslet så hårt att du hostar bajs på mixern! Du förstår alltså risken? Se det som en ordentlig varning inför framtiden för annars tar jag köksmixern och placerar varsamt men bestämt din hand i den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|