Spades - Yo Yo Bang Bang!
ny text, vill ha många kommentarer för denna ska reccas och sedan framföras på skolavslutningen ;D
tack på förhand
Jag är den tuffa killen med baggypants och keps och gillar att flasha ass för dig... ...med min jävligt fräscha häck har jag vänt på varenda raggmunk i stan och möts av jubel fast jag inte lagt upp en rad en riktig stekare i gemet, som letar efter seger för står jag framför en publik ger jag hälften feber yes Ni vet vem jag är, jag är en riktig lyricist har spridits som eld sedan this is how it is har beefat en gång.. och jag plockade bitchen för ni vet vad ni hör när jag rockar på micken mina faktiska försök att ni bryr er förbättras samtidigt som den snälla och rara attityden försämras andra rappare backar när de kommer i knipa så de kan fuck off and die som torkel i knipa har slaktat rappare.. jag kan döda en till för det är inte mitt fel att ni inte gör som jag vill? OCH ni är så dåliga att man tror ni dyker i skit tyvärr lilla grabben.. men ingen flyter som vi isåfall byter vi stil det kan hända.. att jag besöker din grav för egentligen är allt jag behöver en kram :(
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|