drugaddict - försök till nytt rimschema.
Ohh noeee....
He dat do drugs is back
fuck HUGS wippin' you with ma gat
ya'll some wannabeezz backpacker'zz
I do killabeezzz with some ol' cracker'zzz
So fuck a Dre beat lets go with drumwhirl
ah. Do you know how to get laid with a dumb girl?
HUH? ASK HER STUPID!!
Im'a criminal like eminem
IM IN THE GAME AGAIN!!
fuck! my rhymes are unsplittable
cant take a hit like you are sonny bonno
Do you understand? Or should i talk sloooweeer?
Give me head like him the king
in this thread! I SAID GIVE ME HEAD
LIKE IM THE KING IN THIS THREAD! Ge gärna lite kritik hur jag kan bättra den. Redan fått massor av kritik av bazooka, och det är ett försök till hans kritik. Men tjecka och berätta va ni tyckte/inte tyckte om
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HUH? ASK HER STUPID!!
IM IN THE GAME AGAIN!! roliga :) låter mycket som eminem detta vilket I love :) hade dock velat se detta inspelat på ett beat :D bra text i övrigt! pz
Death is the only way to true happiness
Hahaha rolig text! :D Rimmena var väl mestadels ganska simpla men ändå bra.. fint flow. Har sett bättre från dig men en helt OK text. Humor fanns iaf. =)
DuVetVemMayn P16 Tackar mayn! Jo den är eminem inspirierad :)
Tack för tiden och commenten
jeppehehe P18 Härligt :) Tackar. Har dock itne lagt ner så mycket tid på denna texten som i vanligt fall.
Skulle prova ett nytt rimschema :) Tack för commenten & din tid. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har ganska svårt för den här sortens upplägg, träna på rimmen och träna på engelska som sagt.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Knarkmeister! GRYMT! :D
So fuck a Dre beat lets go with drumwhirl
HUH? ASK HER STUPID!!
IM IN THE GAME AGAIN!! NAJS!
I tego arcana dei!
knarkare! :) som du vet kickade jag ihop detta på ett beat, du kan lägg aupp de här om du vill nu eller så väntar du tills mass sessionen e klar :)
Death is the only way to true happiness
Detta bara måste vara ett skämt
tycker du har gjort bättre texter men den var lite komisk denna :D keep it up boy du gör alltid fetare o fetare texter hela tiden men de är dax att kicka texterna me, tycker du inte? pz
Sleep is the cousin of death
Raymo P21 Vafan snackar du om? Kom med någon sorts av kritik istället för det. FaKe ThUg
B.N.B X0 haha tack :)
Jo har faktiskt tänk på det.. Men orkar aldrig
rolig text , o fett nice ;D Pz mannen!
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Okej, här har du lite kritik; Allt var sämst. Inget var roligt. Hälften av raderna rimmade inte och den andra hälften rader bestod till 80% av "zzz". Jag har inte den blekaste aning hur någon kan få detta till att vara varken bra eller "likna eminem", men jag antar att dom driver med dig. Om du ska sno någon annans stil, varför då välja den sämsta snubben på hela jävla internet? (Bazookajoe)
Raymo P21 shit mannen bra kritik där. Du skrev varken HUR jag kunde förbättra det eller HUR jag kunde ändra mitt rimschema.. Så åter igen ge kritik om du ska skriva i tråden...
Eftersom du inte rimmade kan det knappast ha funnits ett rimschema, och således kan rimschemat heller inte förbättras. För övrigt så bad du om "nån sorts kritik", vilket var exakt vad du fick, du bad inte om konstruktiv kritik.
Jag ska försöka ge dig en lite djupare analys. Först och främst, stava orden klokt, ingen tycker att det är häftigt när det står "Dat" istället för "that" eller "z" istället för "s", det får dig att se töntig ut. För det andra, jobba på att få ihop KLOKA rim Backslapping backpacking sad sacking crackaddicts while screaming "LEARN TO RAP, FAGGOTS!" before you see the gat blasting lead straight into your wack asses and you'll get hit so many times that it'll look as though you're tapdancing Rakt ur skallen, det är så enkelt att rimma på engelska att det inte finns några ursäkter alls att inte göra det bra eller åtminstonde någorlunda okej. För det tredje, försök komma på lite roliga eller fyndiga rader, detta är lite, lite svårare på engelska än på svenska eftersom man inte har något gratis från engelskan där du från svenskan har gamla ordspråk, skämt etc. För det fjärde, skriv inte som bazooka, det ser bara otroligt töntigt och fult ut och går inte att ta på allvar. Tja, det var väl litegrann.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
App X0 Yes mayn! Tack för bra kritik :) Tack för att du tog din tid & skriva det också. Uppskattas!
Raymo P21 Damn boy! Varför spelar du dum?
Ja visst. ALLA fattar ju självklart att man vill HAAA negativ kritik. Riktigt onödigt inlägg.
+ att du förstod nog vad jag mena med "riktig kritik". Och kom inte med något som; Tidningarna skriver sån kritik.
När du lägger upp sån här jävla dynga och ber om kritik så bör du vänta dig negativ kritik från alla med en hjärna, eftersom det inte finns något varken positivt eller konstruktivt att säga. Om vi kollar lite på begreppet "konstruktiv kritik" så ser vi följande; konstruktiv konstruktivt konstruktiva adj. inriktad på att bygga upp (även allmänt "positiv") kritik kritiken subst. värderande granskning Min värderande granskning är att det här är totalt värdelöst, och således något som inte bör byggas på utan som borde gått i papperskorgen istället. Så, nu svarar jag inte mer på ditt ogrundade ordbajseri.
Vill faktist inte vara upprepande så jag lägger ett sort WORD på App! :) kul att du skrev skillnaden mellan konstruktiv kritik och kritik raymo nu vet vi det,,, men varför inte skriva konstruktiv kritik istället? aldrig kul med folk som hatar...... och om du nu måste göra det gör det på rätt sätt....
bättre än de du skriver på svenska (för det måste vara bland det värsta jag läst), men fortfarande inte bra, är inne på samma spår som Raymo.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
I kråkornas paradis där lever jag själv//