Kvall - 20 skrytrader kolla fel och jag stryper dig med TVsladdeneller tvingar dig att dyka ner dig i brevinkastetjag är rik som ikeamannen, får aldrig underkäntså bäst att du ligger lågt som en fucking undertextdu liknar fan mulle meck, du får mig att få utbrottennär jag levererar cleant, precis som jultomten med skurborstenmen du får inga julklappar, ända du får inslagetär ansiktet som jag märker för livet som Chris Garverhah din jävla sopa, jag begraver dig i mina texterbara för att jag är bättre och sticker ut som dialekterdu är så körd nu, jag är en rappare och sångfågel, menbehöver inte spotta på dig, de räcker med kroppspråketdu tror att du är macho, men misslyckas som johhny bravooch du tror att du vart bakom galler mer än tommy salokäften sopa, jag är kriminell, du dör om jag vill dejag är knarkaren som visar mer crack än rörmokarennu sket du ner dig din jävel, hoppas morsan byter på dignär du försöker hålla hoppet uppe som en nyfödd fågelnu har jag inte dissat nån, men whoa ska ni lämnaera morsor är kundvagnar, för de går loss för en 5ahehe, kul kul