Muppowe som vi säger i Polen ( Mvh Diss )
De va ja som ropade "cowboystövlar är för feminister" på tunnelbanan. Hade du stannat så hade du kanske fått slag och sånt mannen för jag väntade bakom dendär gula skylten med biljard-kö i min hand (asså inte hela bordet bara den man skjuter med). Asså du vet den gula skylten, aa den där nån har klottrat lite i sidan. Där stod jag och väntade. LYSSNAInstrumental: Akon - Smack thatjag har klokast blad? du stolar av som sola dagdu tror de finns vatten med loka smakidiot, det finns inte. inte finns detmiss fet, med en slips bre och du har tix medfan jag svärar allt äter lax som simma fintinga hit, hittar inte dit finna dit yesug pille, han e ful fille skjut sminketmannen du hörde mig jag sa mäta långjag äter dom, är som oss svär till lossPaus-snack: Haha mannen detta är för lätt ju *blingbling* det där var mina allergi.Jake: Mike byt beatetMike: OkejJake: BraMike: JaJake: Soft mannenMike: Yey, KÖR !!SCRAAAATCHbara rad svara snartha ett slag på din mat idagfan pillerna e slut du kassmat e klar han dukarjävla fida - pojke på finskatänk alla bomber du missatfolket dom filmar åskan som blixtrartorskar och fiskar som fångas av vindarsom inte kan hålla sig stillanu e de klart för min klocka den plinga * PEEEEEP *Ooh, inte ens géle skulle kunna lugna ner mig nu. jag är taggad. schiggety schratzh..
int