Besk Ch1ll och Eviljohn gör det bättre än er
En liten kvällssession från oss alla till er alla
Besk: Du är ingenting så stick & brinn här kommer Evil, Besk & Ch1ll -THE KINGS OF KINGS täcker varandras ryggar som ett ytterplagg & kickar era rumpor lätt likt en lyckospark Folk som kallar sig tunga sparkar vi iväg blivit till en vana att dunka skallar likt migrän vill ni ge det ett försök. visst, ställ er i led fast vi kommer avverka era huvuden precis som ipren
Ch1ll: Jag & beskeen vi sprider död som pest eller digerdöd och är grova i mun precis som en käft full med fiberbröd! Så håll dej borta! Innan jag hämtar en två-tre shotguns ... och spårar ur som om jag tappat en rolexklocka!!! BLAOW! Du är sämst i allt & intelligent som en hop schimpanser enda gången du ens kommer tvåa i nått är i boxningsmatcher... När keffa snubbar sliter hår, river block & skriver torrt så är vi ständigt taggade.. som en paranoid igelkott! Eviljohn: Whaa, du ser mig och blir pissed som skickbackar, INTE OFF PIST! Utan jag blir . pissed off och du blir bitchslapad med istappar. Men inte nog med det, jag kastar basketbollar rakt i ditt ansikte så att du bakåtvoltar SMACK.. Du börjar gapa och gorma.. SMACK IGEN! Och du träffar gatan och somnar Så fatta grabben.. Det är sluttjaffsat när jag slått in din käft som julklappar Och du blir sittandes på en vingmutter roterandes och får pannan fast häftad i ringmuskeln
---------Reklamplats---------
|