Försvinner med tiden, kolla lite vad ni på whoa tycker ;)
skrev en låt till min polare, lite depp men kom inte på mycket anant just för stunden så detta blev resultatet,hoppas ni diggar de.Patrik - Försvinner med tiden
sätter mig i fönstret kollar ner mot gatankänner ingen ånger vill inte ha nått tillbakaskiter i de jag gjort vill inte leva på nyttsakerna jag gjort går inte få utbytt
Sorry hermano för jag inte tar steget utmen just nu känns de som att livet tar slutvill inte lämna allt å bara gå min vägmen känner ingen mening för de ni kallar värld
försöker vara glad å tänka på våra darmen de är nått i mig som inte vill va kvardu vet att jag alltid kommer vaka över digå du ska alltid höra orden jag älskar dig
fårsöker få tillbax lite av självkänslanmen de gömmer sig nånstans å jag kan inte hitta dendu kommer höra min röst då livet tar slutdå kommer du förstå att du ska ta steget ut
alltig tar slut en oväntad dagdå tappar man allt å blir liten å svaglusten för livet försvinner med tidenman blir som aska å blåser bort med vinden
även fast man inte vill lämna alltså kommer dagen då de blir mörkt å kalltde kvittar om du inte vill försvinnadagen kommer å de går inte att förhindra