Kjelle - Tankar om dig Uppdate!
Skriv gärna några rader :)
Det är nog en sak du inte förstår vet inte vad jag ska göra för så dåligt jag mår Jag kommer alltid att finnas för dig du var min ängel med en underbar röst jag skriver inte detta för att be om tröst vill bara att du ska förstå jag vill inte kan inte bara låta dig gå. du satte dina spår i mitt hjärta när du gick så lämnade du mig med stor smärta du har berättat och förklarat men jag förstår inte vill inte vara som alla andra snälla johanna snälla lyssna och stanna älskar dig mer och mer för varje sekund som går att göra så som du gjorde lämmnar djupa sår jag hade offrat allt i mitt liv för att få vara med dig så snälla försök att förklara för mig ref. Visst dina känslor kanske är borta men inte mina så johanna kanske dags för mig att sluta grina. och börja förstå du gjorde detta för oss två detta är jobbigt att förstå men du vet inte hur dåligt jag mår Visst dina känslor kanske är borta men inte mina så johanna kanske dags för mig att sluta grina. och börja förstå du gjorde detta för oss två detta är jobbigt att förstå men du vet inte hur dåligt jag mår ref. Johanna Vad som än händer kommer du alltid att ha en plats i mitt hjärta Jag vill bara glömma den hemska smärta Kommer nog ta en tid innan jag kommer på benen igen men om du vill något mer än att vara vän så får jag väl klara mig utan dina varma händer jag hoppas iallafall att du vet hur jag känner Så jag försöker ringa dig oavbrutet för jag tycker din röst Ger plåster på såren men inte mycket till tröst Idag är du borta och jag saknar dig mer känslorna försvann men nu så blir dem fler dagarna går och tiden försvinner vill bara säga min kärlek till dig som fortfarande brinner Jag vill skriva tusen rader med tusen dolda budskap Jag vill inte ha din vänskap jag vill ha din kärlek så som förr du hade en nyckel och jag hade en dörr ref Visst dina känslor kanske är borta men inte mina så johanna kanske dags för mig att sluta grina. och börja förstå du gjorde detta för oss två detta är jobbigt att förstå men du vet inte hur dåligt jag mår Visst dina känslor kanske är borta men inte mina så johanna kanske dags för mig att sluta grina. och börja förstå du gjorde detta för oss två detta är jobbigt att förstå men du vet inte hur dåligt jag mår ref
Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love
|