shääk - saknar dig kan inte drömma om andra och glömma dig annajag kan inte radera alla stunder tillsammansigentligen så villa jag bara glömma bort digmen ändå så kan jag inte sluta drömma om digutan dig här känner jag mig ensam ,skitdåligdu har lämnat mig och lämnat hjärtat ihåligtdetta är sanning , älskar dig o ärligt talatvar tiden med dig som en vacker kärlekssagavill ha dig här tillbaka,, men får det inteså det ända jag vill kunna radera våra minnenden hårda tiden. den är här precis just nuvill bara ha dig här i famnen nu, punkt slutdet känns tungt nu . när vi inte har varandramen det kändes så lätt då vi var tillsammansvill hålla din hand. du kan somna i min famnvi kan ligga i sängen o bara kolla på varannhoppas att du fattar att allt var så underbartdet vi hade förut, nu har vi inga stunder kvardet vi hade kändes underbart , du döda känslandu är fin som röda rosor med dina röda läppar
tyckte som djävulen att texten var bra,,,tar inte ut några spec rader för texten var bra overall,, keep it up,,