TjippY feat. JMan - Aggressivt initiativ
Du försöker skryta med din talang du aldrig hitta Därför överanvänder du slang, din jävla fitta Du är ett luder och din morsa var en slampa Det enda du gör i dina låtar är att svamla Kanske ett bevis på att du inte borde rappa Vad hände med takten, hora, var det den du tappa? Dissar av dig ballen och sliter av dig skallen Ger den till hyenor, DÄR FICK DU FÖR BATTLE Mannen, dina toner är så jävla pass ojämna Att man drar slutsatsen att dina stämband är ostämda Att rappa om att slakta, är ju sjukt kul Får dig att spy upp så mycket galla att du liknar en sprutkuk Krossar dig från alla håll, mosar dig i 3D Skiter i om jag låter omogen, för hela världen är CP Krossar dig så att alla ser det, dom visar det i TV Och nån dramatisk hippie tjuter om att du kanske lever Men nej, när TjippY gör det är det ingen som överlever Du är bättre än mig? Kom tillbaks till verkligheten Petar ut ögat på dig med en jävla skiftnyckel Kör över dig med en bepansrad sprintcykel Drar ut sprinten och trycker in granaten i käften på dig För det är fan heller kefft att slå dig Du försöker battla och slåss, mannen bra försök När jag väl lackar ur blir det ett jävla Ragnarök
Jag begraver dig efter att du grillats klart Och har sönder din grav med en fucking hillebard Ditt jävla äckel, det är dig jag dissar i denna låten Omogen? BITCH, VAD SKA DU GÖRA ÅT DET!? Ska du tjalla för din förälder eller dina vänner? Vill du ha bråk vet du fan vad som händer Slår dig medvetslös och anlägger bränder Hånskrattar när du slukas av elden Ska du ta dig ett bad får du bada i blod Jag ser inget fel med att skada en idiot Bitch, jag kör in en rostig gaffel i magen på dig Du är halvt medvetslös när jag siktat in slagen på dig Du är misslyckad mannen, helt jävla tragisk Dina texter säger mig lika mycket som om du vore arabisk Detta är vårat aggressiva initiativ Fullt av aggressivt adrenalin Du tycker det suger? Hora, det är subjektivt Så jag dödar dig sakta, plågsamt och successivt Du har ett ruttet liv, och det är dags att avsluta det Så kom nu hit så att jag kan skjuta dig Du är en livsnjutare? Hur kan det vara så? Är du det än eller var det bara då? Hur kan du njuta av mina sår i ditt hjärta? Det enda möjliga är väl att du tänder på smärta!
Ska du mäta dig med oss så får du stå i Och håll dig på avstånd, du kan ju ha hiv! Stänger in dig i en källare där du möglar sönder Du får så mycket panik att du till slut dregglar lödder Yes, detta är ett aggressivt initiativ Farligt som en extra spetsig köttkniv På scen spetsar jag dig med ditt egna mickstativ Överlevde du de första raderna har dessa tagit ditt liv Du är så krossad att du kan förvaras i ett litet fodral Rycken du får är ett dampbarns moral Din kroppsform är inget annat än oval Folk trampar på dig mer än de gör på en avgaspedal Din jävla horunge, jag ska skära av dig din hud Och ge den till Hannibal, äv
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|