Röda Ögon - Allt var så bra
Storytelling, inte världens bästa rimm men tänkte mer på temat & innehållet denna gången hoppas att det tycks om & jag får lite mer creds nu. peace
Denna kommer också att reccas & reffen finns på beatet, någon som vill lägga en sista vers, bara holla.
Allt var så bra, jag hade allt jag ville ha Ända tills.. den dagen du bara ville dra Du bara stack, stack från denna världen Du ville inte längre andas från denna atmosfären Du sa aldrig varför eller vad som va fel Jag trodde allt var bra, men nu är jag fylld med tvivel Jag dränker mig själv varje kväll i mina tårar Du och jag tillsammans kommer ej få uppleva flera vårar Jag vill gå vidare i livet, men något hindrar mig Det finns så många andra, men jag älskar bara dig. Du har nått specielt, nått som ingen annan har Sagor är bara skit, jag lever inga lyckliga dar Allt började med en kyss, och utvecklades till kärlek Varför rasade allt ihop, fan det här tvär fel Sorliga dagar, men man får hålla sig samman Bara bita ihop, hoppas det kommer någon annan
Reff i beatet.
Men det går inte, ditt namn står skrivet i mitt hjärta Varje dag som går får jag bära på den smärta Som du gav mig, sammtidigt som du lämnade mitt liv Ibland är det ända jag önskar att våga ta det sista kliv Utför kanten av bron, ovanför all dimma Men det går inte, tårarna får fortsätta rinna Jag backar tillbaka, och låter livet gå vidare I en ensamhet, som gör mig liggandes lidande Jag får lära mig att sluta tänka på det som var förut Och låta min kärlek till dig, få sitt eviga slut Men du finns i allt, i tankar och drömmar Du öppnar verkligen alla igentäppta sömmar Snälla kom tillbaks till mig, till denna jord Detta är helt meningslöst, men jag hoppas du hör alla mina ord för du finns där uppe i himmelen och jag kommer snart dit För här på jorden så är allt bara skit
Reff i beatet.
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur haha man kunde kopiera & klistra skiten :P
|