KJELLE - Johanna
Jag är ganska ny inom skrivandet. men tyckte att jag fick till det ganska bra den här gången. Jag skriver denna till en tjej som först dumpade mig för att vi var för olika, vi skulle fortsätta vara vänner. Men nu på senare tid har det blivit mindre prat/umgås mindre. så ahh ni förstår nog vad jag menar.
Jag kommer alltid att finnas för dig
du var min ängel med en underbar röst
jag skriver inte detta för att be om tröst
vill bara att du ska förstå
jag vill inte kan inte bara låta dig gå.
du satte dina spår i mitt hjärta
när du gick så lämnade du mig med stor sorg
du har berättat och förklarat
men jag förstår inte vill inte vara som alla andra
Johanna kan du inte bara stanna.
-
Jag lever mitt liv som jag vill
Jag lever mitt liv som jag kan
Jag lever för att få hålla din hand
Jag lever mitt liv för dig
jag lever mitt liv för mig,
men nu är det slut och jag får fortsätta utan oss.
-
Johanna Vad som än händer kommer du alltid att ha en plats i mitt hjärta Jag vill bara glömma den hemska smärta Kommer nog ta en tid innan jag kommer på benen igen men om du vill något mer än att vara vän så får jag väl klara mig utan dina varma händer jag hoppas iallafall att du vet hur jag känner hoppas också att du vet att jag vill mer än bara vara vänner. Johanna - This is my life. This is my day.
Idag är du borta och jag saknar dig mer känslorna försvann men nu så blir dem fler Jag trodde det var du och jag för evigt men du sa att det inte var sant du sa ingenting kommer att bli lika dant dagarna går och tiden försvinner kommer du ihåg tiden och våra minnen jag saknar dig jag saknar oss och ibland så känner jag din närhet men du ärligt jag älskar dig fortfarande. minuterna går men mitt brustna hjärta består.
LOVE U J!
Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love
|