rayson - en lång väg
Hey everbody! En väldigt gammal text som jag skrev för ett (som sagt) bra tag sen. Skulle vara kul med kritik, tänkte faktiskt recca den idag. Känns som den är lite aktuell i mitt liv än idag.. Består av två delar, en till morsan & en till farsan.. Ha en trevlig läsning..
/ray
Ja vill börja med att säga till min älskade mamma att ja förstår dig numera,du vill mitt bästa så förlåt
o jag hoppas innerligt att vi försöker tillsammans För ja minns hur ledsen ja va efter bråket igår
O vi har pratat,men ändå är det inte som förut men ja vet att det alltid löser sig till slut
Och Visst vi bråkar ofta,men när vi väl gör det så gråter båda två o de är inget vi behöver
Så förlåt för allt för ja vill ta det tillbaks Men inte är det lätt för vi pratar knappt idag
Min ilska du vet,säg vart kommer den ifrån? Den går ut över dig men jag vet att du förstår
att jag har det svårt och en tyngd att bära på men ja vill säga de konstant,snälla mamma förlåt
För det som va då,va nått vi skapade i hettan ja kalla dig för saker som jag inte ens vill nämna
vet att du blev sårad,orden bara smälte in och jag vet att du är känslig o att du kan ändras till
Nån som jag kan vara,vara lika taskig tillbaks Men visst är det bra,att vi är lika på nått sätt..
Sen att min syster blir rädd när vi startar ett bråk Är inget jag strävar efter för inte ska hon se sånt
Men ja vill inte att hon ska ha såna minnen som sitter i hennes huve o skrapar genom livet
Men Vill säga förlåt,bara en sista gång för det är sista gången jag låter det här hända oss två
Vill vara din son,som du kan och vill älska så jag lovar dig mamma, allt ska förändras..
Jag har haft det svårt och jag har gått på mina tår men ändå pappa har du aldrig lyckats hjälpa mig i mål
det är som du sa vi klaffar inte med varann för ska vi diskutera blir vi bara ovänner om allt
Men inte är det sant,försöker du ens? För jag kan inte minnas nått du gjort till hundra procent
Och det är nått,jag,inte kan begripa att du min egen farsa inte ens vill bevisa
att du kan vara där,bara vilja vara där för mig kan du det? det är frågan som jag ställer dig..
kanske är det dags för mig att börja vända blad o kanske sluta hoppas på att nått ska hända snart
men vet du vad,jag har faktiskt slutat hoppas För alla dessa tårar har så gott som bara torkat
jag har lärt mig att man väljer sina val i livet samt att inte ångra det man gjort förr i tiden .. förstår du?
kritik ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|