"ja, kom gosiga nallen"
Är så trött på allt jävla tjat & tjöt bruden klagar i sängen - "VAD!? jag får dig ju ändå blöt...eller?" hon bitchar på och vägrar stöna nästan så jag vill gå, men jag älskar den där kaffebönan hon är mitt allt, men samtidigt alltid helt fuck'ad i skallen jag säger "ey sexi mama, gosa?" - "ja, kom gosiga nallen" ursäkta? hur fan ska jag kunna göra någonting efter en sådan kommentar bitch, jag kommer när jag kommer, jag & henke taggar till någon bar på puben får henke höra en massa klagande från min sida henke svarar "hon är ju för fan 11 år, klart hon har en tight slida"
what the hell, jag kommer hem senare någon kväll frågar vad fan hon håller på med hon säger att hon "speglar" sig i en sked jaha, kul. men du, din ålder, är du inte ens byxmyndig, ditt as? - ehm.. *host-host* ..jag ser vår granne i skeden, du vet gubben klas "Men va fan, du är ju helt jävla otrolig av med byxfan, är kåt och du är ju skitrolig!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|