homie - Så Det Ligger Till
Det här kanske e första o sista gången Nån ser maj uppleva ånger För allt att havatt en idiot allt skett för fort Gjort saker jag inte borde gjort No Cash Plockat, Chockat Tatt Cash Sålt, förbrukat, rökt, andats Hash Hustlat de närmaste på allt möjligt Hustla eller bli hustlad ja det låter löjligt Men det e sant långtifrån värsta spektakel Att jag ens står på mina ben ett fuckin mirakel Vatt utan hem fått stryk gett stryk Böjar låta som en B-ghettofilm me Snoop o Jet Li Jämförelser som ja lägger i en klass för sej Vem e kass man säg mej Säg inte nej Ingen annan snckar för mej med dessa ord man jag tackar för mej
Gått igenom en jävla massa Nu e man återigen tillbaks hos sin Fassa älskar man fassa, tänkt på han varenda dag Sådan fader sådan son jag e han han e jag
Likt sanden i ett timglas tiden rinner på Man tar det man tar det man hinner få Leva livet e som att köpa en lott man vet att man inte vinner på Hur det än går känns det som man förlora Problemen blir värre större o fler som om de redan inte va nog stora Kollar min lur de fråga bro va händer Inte ett shit mayn väntar på att vinderna vänder Ser ett ljus stiga upp ur de mörkaste gränder Ser hur folk på sina knän ner ber o faller Ända en liten va mardrömmen att skaka galler Varförlägga rader så svårt så avancerat Hellre lägger jag det lätt men aningen komplicerat Har du inte vatt i mina skor kan du inte veta Känns som om jag vill ha svar men inte pallar leta Förvirrad ja man redan som liten Vem mer än jag kan ta maj upp ur skiten ?
Lite hastigt skrivet =P men men ja e nöjd me tanke på att ja lagt ner kanek 2-3 minuter på det =P
name changed flow the same, shiiit nowadays it's hamidoS up in this bitch
|