Kablam - 30 bars mixade tankar .
ingen verkar bry sig om vad jag tycker och tänker sitter och puffar och skriver tills fingrarna värker fimpar och rullar upp en ny nästan på direkten försöker glömma bort stressen som jag får från släkten fortsätter skriva ända tills pappret de glöder jag skriver för mina vänner även kallade mina bröder allt suger sitter bara och väntar på att de ska gå över händerna slås mot väggen tills dom bryts och blöder vad kan jag göra för att de ska ändras när jag gång på gång ramlar och fängslas jag står i en grop och gropen är fylld av kvicksand så när du ser mig kom ihåg mitt namn brushan som röker zutt så hela världen blir mitt land den enda som kan killen som aldrig vann detta är inget som jag bara hittar på för sagan är sann vi lever i ett helvete och efter döden flyger vi mot himlen hoppas att det är sant är trött på tårar som rinner ner för kinden som sedan torkas i vinden saknar lyckan hjälp mig o finn den knatar vidare utan destination och utan nån livskraft allt känns kallt jag fryser och jag sitter fast sitter och tänker i en timme men timmen blir lång deprimerad igen tänder en bong tankarna ger mig en omgång vad fan är det för mening att leva bara för att dö till slut känner mig instängd i mitt huvud jag måste komma ut står nu i regnet kännerinte att jag blir blöt förjag är psykiskt förlamad för många trauman jag är känslomässigt skadad dagarna går men tiden står som vanligt helt jävla stilla inget är värt nått jag måste ha tappat min livsvilja snälla någon hjälp mig upp igen gör allt i er makt ni kanske förstår bättre om ni har kännt att allting blir svart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|