TjippY - Hej bönder
Okej, så att det inte blir nåra hard feelings; detta är inte särskilt seriöst från mig även om jag hejar på Djurgården. Det är min kompis som fått mig att skriva den, då han är ett så kallad hardcore fan. Det sista jag vill är att hamna i bråk med andra fans. ^^
Heliga, ultimata, fantastiska DIF Passionen gör att vi hatar svartgult, hatar grönvitt Gudarnas färger, gul, rött, blått Djurgården förtjänar en fästning som Camelot Djurgårnsfans bör tillbes som gudar Hatar Gnaget mer än vad Hitler hata judar Är du Gnagare eller Bajenfan kommer vi efter dig Så ey, alla djurgårdare, säg efter mig!
Hej bönde-e-e-e-e-r! Hur är läget, äckliga råttor och södertattare? Hej bönde-e-e-e-e-r! Djurgården krossar motståndet, fatta det! Hej bönde-e-e-e-e-r! Gnagare är fula, Bajenfans är snattare! Hej bönde-e-e-e-e-r! Övergiv supporterlivet, pröva lyckan som författare! HEJ BÖNDER, HUR ÄR LÄGET BÖNDER!?
Bandy, hockey, spelar ingen roll Volleyboll, handboll eller fotboll Knäck mig? DIF krossar er, så det räcker AIK och Bajen, fly från den ultimata skräcken Ni vet, Djurgården är Stockholms stolthet Är ni för dumma för att fatta det? Jävla tattare och svartgula råttor AIK och Bajen skapar dåligt rykte för 08:or Smutsar ner vår kungliga huvudstad Ni bör förbjudas enligt Stockholms gatulag Djurgården är ett enda stort jävla under Men AIK och Bajen… jävla bönder
Hej bönde-e-e-e-e-r! Hur är läget, äckliga råttor och södertattare? Hej bönde-e-e-e-e-r! Djurgården krossar motståndet, fattare! Hej bönde-e-e-e-e-r! Gnagare är fula, Bajenfans är snattare! Hej bönde-e-e-e-e-r! Övergiv supporterlivet, pröva lyckan som författare! HEJ BÖNDER, HUR ÄR LÄGET BÖNDER!?
”Idiåter”? Du menar äkta supporter? Sluta heja på AIK eller Bajen så kanske jag förlåter Jag sa ju det åt er, DIF krossar allt Så hata grönvitt och gulsvart bajs Ni äger Djurgården? Hah, inte en chans För SM-guld är DIF’s klassiska segerdans Hela jävla Black Army hör hemma bakom galler Och Hammarbys stank gör hål i Ozonlagret
Hej bönde-e-e-e-e-r! Hur är läget, äckliga råttor och södertattare? Hej bönde-e-e-e-e-r! Djurgården krossar motståndet, fattare! Hej bönde-e-e-e-e-r! Gnagare är fula, Bajenfans är snattare! Hej bönde-e-e-e-e-r! Övergiv supporterlivet, pröva lyckan som författare! Hej bönde-e-e-e-e-r! Hur är läget, äckliga råttor och södertattare? Hej bönde-e-e-e-e-r! Djurgården krossar motståndet, fattare! Hej bönde-e-e-e-e-r! Gnagare är fula, Bajenfans är snattare! Hej bönde-e-e-e-e-r! Övergiv supporterlivet, pröva lyckan som författare! HEJ BÖNDER, TJA BÖNDER BEGÅ SEPPUKU, BÖNDER!
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|