Motherfuckerlåt Grymt oseriös låt, skrevs ner lite snabbt igår kväll. MotherfuckerlåtDet här är min motherfuckerlåt Som ska göra din brud svinkåtNär kläderna åker av är det håwtDå vet ni vem det är dags att tackaDet finns ingen anledning att lackaSpeciellt om det fick dig att fackaSå länge du undviker att duckaSå får du nog henne att suckaOch frusta som ett vilddjurMen om du har otur blir hon skitsurDå är det dags för mig att säga 'min tur'Hon blir bara glad när hon testar min näverlurNär hon promenerar på min fifth avenueInte mitt fel att du gråter ikapp i durAtt hon väljer mig när du bygger nån murNär jag väljer att mura på henneSamtidigt som din brud tar jag din mammaInte för att det är nån skilnad, de är ju en och sammaHon vill verkligen att det är jag som ska kammaVi två, din brud och jag, ensammaHon ber mig på sina nakna knän att bensinslangaUngefär som i, fast värre än, en hentaimangaIklädda tanga dansar vi en erotisk sambaInte konstigt att hon överger dig som du klamparDu är ju dum i huvudet, det märks ju på hur du damparHur du försöker klara av mig, när du tampasIngenting händer ju uppenbarligen när du släcker din lampaDet märks att din brud är ovan, hon har inte haft nån att kampaMen inte underligt, när hon blev ihop med dig din plankaIngen brud skulle någonsin göra något annat än att klankaInte ens en protistuerad skulle vilja ha dig, inte ens de pankaIngenting är konstigt över huvudtaget, din brud är ju stans största slampa