Spades - Hey!
du tappar tvålen i duschen på häktet och dina texter ruttnar i häftet jag juckar på täcket och slänger zutten ur käften fimpar den i ansiktet på din unge på festen medans du ligger och drömmer om hjälten som liknar mig iklädd öl tunnor runt bältet alla andra grannar stannar och tappar andan när jag kommer in och skakar huset som han i madagaskar ni tappa eran talang lika bra ni slutar leta för Spades är södertäljes bästa MC helt utan tvekan no bitch du kan inte mätas med mig.. oh shit du är så keff att jag förstår varför du kallas lowking akta din tunga innan den fastnar i rumpan backa nu undan så du inte tjafsar med kungar hustla hit skumpan och langa din brutta så får du stå kvar där med stilen hos pantade burkar du är deprimerad, vill dö och vad kommer sen? jo du kommer och försöker tro du är nån fucking fonky fresh orka gnället man du somnar efter långa nätter man du är lika rolig som ett fucking kommatecken jag flyter tungt som elefanter i havet sen dyker jag upp och sliter vänsterarmen av dig men du beskrivs bäst med efternamnet hos marvin gay(e) så jag ryter till och den äldre hannen har slagit dig japp. du är sänkt din fitta, så kom igen tänk om innan jag ännu en jävla gång tar över lejonklippan du kämpar för fullt men du kommer aldrig komma hem och slår du tillbaka skämmer du bara ut dig som pronarcell
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|