Mimic-Under Gatuljusens Sken
Då lägger jag up den sista text biten här på lyrics från netplayn och det är från story telling låten "under gatuljusets sken". Alla kommentarer uppskattas, ris som ros. Jag vet att det kan vara svårt att dömma en story telling låt av endast en bit text men gör ert bästa. Som ni märker så kommer inte denna låten att innehålla nån text utan kommer vara en hel text rakt av och det är då ungefär 30% av texten. Tack för mig!
Gatuljusets hemlighet lyser klart i natten Han vandrar fram längst gatan törstig efter vatten Han blickar om runt axeln ser skymten av en bänk Det får duga under natten viskar han sig själv Han Rycker sig i kragen Vandrar fram med tunga steg Inte många vet vad som döljer gatuljusens sken Han har blivit dömd, lidandes på hel tid Tvingats lämna allt som han tidigare levt vid Han lägger sig på bänken och stänger sina ögon Sirener och blåljus han kan minnas hur han hör dom Viskar till sig själv, jag undra hur det skulle va Om min fru och barn hadde fårtfarande levt idag Om han bara kunde få träffa dom en stund en timme en minut eller knappt en sekund Säga att han saknar och älskar dom än Att byta plats med dom att han varit död själv Han ber up till gud när han ligger där helt ensam Ta hand om min famijl och hälsa att jag längtar Vi syns snart igen, pappa kommer snart Vi ska leka mycket mer och gå till parken varje dag Vi ska vara tillsammans och leva som vi borde Men pappa ska va hemma inte resa som han gjorde För om jag varit hemma så hadde ni ju levt Förlåt mig min son men allt det här va pappas fel Huset stog i lågor innan ni hann ut Men om jag varit där hadde det fått ett annat slut Jag stängde alltid tvn i ditt rum när du sommat Men mamma glömde bort och tänk nu är ni borta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|