Fat D - Riktigt sjuka grejer asså!
krasch nu var han tillbaka med papper o penna fly förbannad har glömt skrattet där hemma jag kom för att leverera några raka linjer ska jag vara ärlig jag älskar koks och hatar bitches Om dom inte har rakade fitter, då får det fungera jag är inte så normal men jag brukar också fundera är det värt att sitta och onanera,för slippa sjukdomar?? för jag hatar kondomer!fuck it jag vill hitta en mjuk soffa där jag kan ha massor av sex med blonda bimbos inga läskiga brud som doftar hitchcock Hmmm??,fan till och med psyk hemmet tycker jag är galen är du alkolist?? Naj har varit nykter hela dagen det är mycket bra man,Vah:@Hållkäften och ge mig en pilsner tar foton på mig själv för att kunna ge mig in i bilden lägga mig andras affärer, ska vi snacka affärer?? nae jag laddar en dansk skalle o skallar danskjäven ref FUCK FUCK FUCK Detta är riktigt vrikad sak Jag hatar alla er som gillar slicka bak!! shit varför bry er om jag vill va en storartad skrikhals Fuck JAG VILL INTE HA NÅGON ÄCKLIG ORAKAD FITTA:D:D
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu
|