Quken ft Max - Vi räckte inte till...
Quken: Jag tänker på dig här i natten, nästan klänger mig fast vid tanken, på hur lite vår kärlek har vunnit i längden och på hur lite glädje vi funnit som vänner…
Även om min sista tid, kunde ha fått ett vackrare slut… Även om jag hatar mitt trista liv Så är jag mycket starkare nu…
Jag vet att jag lova dig, Att allting skulle ordna sig Och att ja inte skulle såra dig
Men kylan lade sig som ett täcke över oss
Och när inte värmen – från våra nakna kroppar Tätt intill, hopkurade i sängen Räckte för att hålla oss varma längre Fattade jag att vi inte var själsfränder…
Max: ännu en av dessa jobbiga nätter... jag söker stöd hos folk jag känner i hopp om att må bättre men jag kommer aldrig lyckas glömma bort mina känslor
jag orkar inte låtsas längre... för både hon och jag vet att det är nåt som inte stämmer och att vi inte lär förbli lika bra kompisar i längden
jag orkar inte hoppas längre... på att jag ska slippa dränka sorgen i mina texter och få somna i sängen med min kropp emot hennes
jag är illa tvungen att vakna upp ur mina underbara drömmar om min ängel.. hur hårt jag än kastar klockan i väggen
jag orkar inte längre...
vill inte betrakta de tomma gatorna genom mitt fönster nå mer...
vill bara hoppa ner istället
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|