homie - Freestyle
Kollar maj runt omkring Ching Ching vilka fina flickor Gatorna runtomkring maj tommare än mina fickor Allt svartnar till står helt själv o ingen annan Skakar tänker tillbaka var e min mamma? Känns hoppläst äckligt läskigt skumt Känns som om man står i ett hetl svatrum utan väggar utan dörrar utan nånting alls Sen från ingenstans känner en kniv mot hals "Ge maj alla dina pengar" jag skrattar förvånat HAH broshan du valde fel pers att råna Mina fickor e tommare än dina Så sätter jag maj ner o börjar flina Blundar öppnar ögonen damn e i Palestina Bäst o akta saj ser en unge trampa på en mina Han flög som en terrorist på ett plan Mamman gråter inte just förlorat sitt tredje barn Vilket land bara krig no weed no sprit inga brudar Så jag tänkte hajt vill också kasta sten på judar Ändå skönt me lite aggresion få ut sitt hat Vilken känsla kasta sten i huvet på en soldat Från ingenstans hamnar i Amsterdam i bara linne Kallt Vart jag än steppar in luktar hash överallt Störigt men ändå skönt skönt men onödigt Att ens beskriva känslan känns bara överflödigt Hoppar från land till land utan att veta Inga grabbar här inte Dagarna känns heta När du hamnar mitt i ett krig Vid hel felt tid Palla strid Palla leva detta liv Vill bara hem sätta maj på en stol lapdance kcicka hit en strippa Shh dont tell my wifey, naa man ja bara flippa Vet inte var ja e eller var jag hamnar E som en terrorist på ett paln tro inte jag landar Omringad av fiender nu behöver hjälp back-up jag sträcker maj Rrring Rrrring damn telefonen väcker maj
name changed flow the same, shiiit nowadays it's hamidoS up in this bitch
|