MiKaL - Jag är på flykt
Kommentera gärna vad jag ska förbättra. skulle varit fett skönt att få några comments :D PEAACE!
(Vers 1 ) mitt i natten knackar polisen på dörren omedelbart / shit måste hoppa ut eller ge upp, dom slår in den snart / FAN jag hoppar ut genast och springer till busshållsplatsen det kommer en buss, går in i den och chaffisen trycker på gasen känner mig säker och säger att jag ska till kvissleby polisen åker förbi bussen och jag duckar ner för jag ska fly ut från bussen går jag, ser blåljusen bakom jag börjar springa med snuten därbakom springer upp till min brorsa in genom hans dörr är inne hos brorsan och tänker att inget är som förr polisen knackar på dörren och rushar in och griper mig ligger på golvet rör mig inte och hör handbojor bakom mig dom skjutsar mig till ett ungdomsfängelse och sitter där 1 år sitter jag där för rån, i tidningen är man ganska populär släpps senare och nu är det ny plan på G som jag ska göra jag ringer en polare och frågar om han kan köra ( Reff x2 ) det är dags för mig att gitta nu spring vidare och skjut nån snut den här dagen suger, jag är på flykt lyssna på låten, jag lägger det snyggt ( Vers 2 ) polaren jag ringde kom till mig på en gång vi snackar om att vi måste göra det före solnedgång och den här jävla gången kommer jag inte åka fast om jag åker fast, kommer åren gå och jag kommer va 16 bast två dagar senare så sitter vi i bilen utanför banken ut ur bilen och på med rånarluvorna, springer in i banken upp med vapnet och sikta mot alla och skjut plocka på mig massa pengar och spring ut jag fick full panik nu, in i bilen och kör nu fick med oss massa tusen, ungefär hundra sjuttiosju i lugn hastighet så åker vi hem till min brorsa igen när vi öppnar dörren hör vi polisen bakom, hatar den här dagen får utbrott och skjuter mot snuten och springer sen dom är alldeles bakom oss och jag hatar dom där asen tappar väskan och det är lika bra att lägga sig ner jag åker in i fängelset igen och sätter mig ner och ber ( Reff x2 ) det är dags för mig att gitta nu spring vidare och skjut nån snut den här dagen suger, jag är på flykt lyssna på låten, jag lägger det snyggt
Mclarzon is in tha house yao :)
peace !
|