Sorry jag hade glömt bort denna texten. men jag skriv en vers och ref nu så ni kan kritisera mer nu ;D nu ska jag berätta en saga om en liten kille. Han bor med sin mamma, men i skolan är han inget snille det han inte ville, det var att gå till skolan. Där grabbarna är mobbarna och är jätte stora. Mobbar han för sina kläder och sin fritid. Hans fritid är att han sitter vid datan som en livstid Det är en tidsfördriv för han inte har en vän Hans mamma bryr sig inte för hon vill inte se sanningen. han begår långa vandringen. bort från sin verklighet. han bor i en 2a en riktig skiten lägenhet. Han gråter varje natt, för han saknar sin far. han dog av cancer.. när pojken var ett litet barn. Saknad och älskad,, älskad och saknad. Det är stora depritioner som är lätt att hata. Han vill skada, sig själv genom skära sina armar, Men han vill göra en dumt beslut. han vill knarka. Ref: Se på ditt liv, och lyssna noga. Det finns många ute i världen som lever samma liv. Ta vara på dina kliv det går inte att spola. små chanser att bli normal men det kan sluta med nostalgi Det har gått några år, och nu är han vuxen. inge barnalek, nu är det slut med kalle och musse. Han står fast här, med knarket och skiten. Så han ångrar allt som han gjorde när han var liten. Stilen som han var och hade blivit det har blivit katastrof. han e fast i drogerna, och han begår en massa bråk. Se och lär vad som skulle kunna hända er om ni inte tänker efter. Ska ni leva svennson liv eller ska ni hänga efter? Slösa massa pengar, och chansen till död. Och förflutna fanns där i nöd, Bättra er, och tänk vad ni har missat. droger är bara skit, iaf för vissa. Folk dör ju förfan varje dag tack vare droger. Och att ni ens fortsätter det är livets stora fråga. jag har sagt mitt nu, och jag hoppas att ni förstår. Att knark och andra droger är bara skit, hör på. Ref: Se på ditt liv, och lyssna noga. Det finns många ute i världen som lever samma liv. Ta vara på dina kliv det går inte att spola. små chanser att bli normal men det kan sluta med nostalgi