inte en dag går utan att jag tänker på dig
Inte en enda dag har gått förbi mig utan saknad Utan tankar om våra dagar, knappt jag kan förklara Jag har försökt och försökt att berätta för dig Men blir så svag varje gång jag kommer närma igen
Och trots att jag försöker att hålla mig stark Och förneka dig så är du den som håller mig varm
För våran kärlek var så stor, något du aldrig förstod Någonting jag aldrig visade när du gav mig ditt ord
Jag kan dricka mig bort till en plats utan dig Men i verkligheten är det dig jag behöver mest Det gör så ont att mina drömmar slutar i tårar För det enda jag kan drömma om är allting du har lovat Jag får leva med att jag gjorde dig besviken Och det är sår som inte kommer läka med tiden
Jag kände tårar idag igen när jag såg på en bild Det var du och jag, vi kysstes och låg i en filt Jag tänker tillbaka, men det gör bara ont Men gör minst lika ont att försöka stå emot
Om du bara kunde se mot mitt håll, hur jag mår För utan dig i mitt liv så har allting blivit svårt Om du bara kunde lyssna på vad jag har att säga Höra på orden som tynger ner mitt hjärta
Det kommer alltid vara du när jag tänker kärlek Kommer alltid vara dig jag gråter en stund för Det är bara du som kan göra min själ blind Det är bara du som ser hur min dröm dör
Det spelar ingen roll hur många dagar som går För att sanningen är att jag saknar oss två Bilderna dödar mig och minnen förstör mig Och ibland undrar jag om jag någonsin dög för dig
Det är sorgligt att min största dröm är att krama dig För det känns som igår du aldrig ville förlora mig
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|