Låt kommentera :
Jag trodde vi var ment to be men vi gled isär efter en kort tid Jag trodde va var menade för varandra Men nu får jag ensam fortsätta vandra 2X
Livet utan dig skulle vara ett helvete Men jag vill ju glömma dig så jag borde veta bättre Hur ska jag glömma dig när jag ser dig varje dag Försöka glömma bort dig skulle inte gå bra Byta skola skulle va ett alternativ ett sätt Men komma bort från mina vänner för dig känns inte rätt När jag blev kär i dig trodde jag inte att det skulle spåra ur Att gång på gång du rivit denna mur. Kan det verkligen hålla på så ostabilt O varje dag får någon av oss må skit Det kan inte va såhär det har jag insätt nu Men jag vet inte om även du ha insätt det För det kan ju inte vara så här lr hur? Jag kan inte läsa dina tankar även om jag vill veta vad du tänker på och det du berättar har jag svårt att förstå jag undrar om du ville klippa banden för han som redan svikit dig var viktigare
Jag trodde vi var ment to be…2X
Det hade inte behövt vara så här om vi kunde ha enats om ett val o vad som ska stanna kvar i mitt huvud o vad som ska lämnas kvar Det kanske inte syns utan på men mitt inre lider Även om jag mår skit när jag skriver Du har krossat mitt hjärta som gått i tusen bitar O jag måste se till att vi går olika stigar Men många dagar o nätter o dagar har gått Utan att du har glömts bort O för många dar har varit keffa Det känns så tomt för du e inte längre min prinsessa Jag tänker på dig dag på dag Hela denna skit har varit ett misstag Som ett sår djupt i mitt hjärta som inte går att laga Allt jag nu kan göra e att klaga O vänta tills du inte finns i mitt huvud Även om det tar år Vet ja att det går Det e bara att vänta o se Vad som kommer hända vad som kommer ske.
Tiden har gått ska nu avsluta låten Hoppas jag glömmer dig innan våren O läka dem läkbara såren O droppa den sista kärlekståren segla in båten till hamn Men sanningen är att jag saknar att ha dig i min famn
Mina rader e feta dina e bara nån millimeter brottbys bästa rappare ja ni vet vad jag heter.
|