App - hiphop den nya rakbladstangon?
Du tror att du är tonedeff, för "DET ÄR VÄNNER SOM SAGT DET" men när illusionernas hus rasat, lägger sig dammet och du förstår att det enda som stämmer är namnet Då den soppan av ljud du spottar ut snarare liknar chopped and screwed än Tony Ro... straight djuriskt, en blypackande byracka som fyrar av handeldvapen så ofta att jag måste hålla dom i grytlappar mina rader är så sylvassa att mitt rimblock är ett tusenbitars pussel "Jag sa ju åt dig att du skulle akta dig, oj blev du ledsen? Håll mun och ta ett bamseplåster, din juvenila dummer" När jag har rap i käften, är jag rapp i käften men när du försöker får du rapp på käften För du är så jävla dum och ful... att jag inte ens behöver en punchline DU ÄR SÅ JÄVLA DUM OCH FUL! nuförtiden vet jag inte vad som har hänt när alla påstår sig vara hiphop men skriver rader som kent ";;( Alla brudar jag haft har lämnat mig Mina föräldrar har slutat att älska mig Och mina känslor ämnar att dränka mig ;;(" Gör mig en tjänst, hämta ett rakblad och skär vertikalt så är vi av med eran klagan ta er av daga, era dumfan till bupbarn... så fortsätt hämta inspiration från kent och dansa valser med rakblad så hämtar jag min från amps ifrån marshall och kampen på gatan
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|