Daggen o Djuret - msnfreestylesession
Det blev en snabb msn session. Daggen börjar sen är det varannan.
Trött på att köpa nudlar som kostar en spän och att gå till jobbet mellan åtta och fem. bråka med bruden och få sova på soffan igen Jag lever Svenssonliv men jag hoppas bli känd
Det är lugnt grabben.. du kommer igen ta lite motorolja och kör lite roppar i den så lovar jag att det kommer bli fett och du kommer leva tills du blir tolhundrafem
men jag föredrar att svälja nitroglyserin och misshandla språket, lite som dyslexi Men kan väl ta lite extacy så festar vi Så ska jag fan fortsätta till nästa liv
Nästa liv? Jag vill leva nästnästa liv där klockan12 har blivit en hermafrodit och jag kan tända på weed utan att tänka på skit. som att man måste: Tvätta sin bil och om nån jävla son som måste läggas i tid förresten.. fråga judar om dom gillar att ha sex med en kniv..
Han fick namnet för han blev våldtagen så klockan stannade vid tolvslaget. Jag vill bara göra ingenting.. samla alla jag hatar o använda min fantasi med hjälp av tändstickor, vinkelslip och minst en hink med sprit
Jag ska använda din vinkelslip, på: killerzteve, mr. bean och dizzzyswe och en och annan idiit... som snurrar omkring som en diskmaskin och bara allmänt har inget liv...
Trött på bögar, som säger "jag e inte sjuk i huvet" Men det är man om man vill ha en kuk i munnen! och amrikaner som ska skjuta för krigen Shit!, jag vill bara njuta av tiden...
Är alla dumma som dig i din umgängeskrets - Ja, Knulla dig själv... "wowho jag ska runka ikväll" jag har världens skummaste skämt och dricker fan aldrig nånsin bubbel på fest jag kommer rulla mitt blaze tills jag blir 125
Världens skummast skämt är att Seron släpper en tolva och Säger "jag skojja, Fuck gud jag tänker våldta".. Lägger det tight som herr ågren o baltic. Alltid full med explorer i halsen.
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
|