max & svarthjärta - du vill inte vara med mig
Max: En idiot som jag är, sitter jag vid telefonen och väntar på att du ska ringa och be mig göra något åt din ensamhet men vid det här laget så lär det väl aldrig någonsin hända Blir dock sittandes här.. för du är så jävla svår att släppa
utan alla mina tankar som bankar i min skalle febrilt hade det kanske blivit vi.. men jag hade aldrig blivit fri ifrån faktumet och sanningen.. att jag aldrig kommer bli den passande biten som alltid fattats i ditt liv.
Stålis: Jag ville vara starkast i världen men kunde inte vara det med dig, för mina fingrar räckte inte till när jag skulle räkna hur många gånger du gjort mig ledsen.
Du är det bästa som finns men fortfarande det värsta som finns Och man säger att man är glad men kärlek gör en bara ledsen. När jag skrivit sönder mina fingrar med borttappade rim Inser vi nog att vi hade mått mycket bättre utan varandra.
Jag vet inte om jag har mod till att känna kärlek mer du+jag=besvikelse. Jag är din så länge du vill men vilja finns inte längre kvar och du är någon annans nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|