jag vill starta om-oWe
varje dag är i mitt liv är en destruktiv dimma vill bara glömma allt, och ja jag vill försvinna
hammna nån annanstanns, i en annan tid bläcket tar snart slut, är min filosofi, allt är skit
jag är den ända som gick emot ströms minna vänner gick till slut emot, fan mig har dom glömt
alla fina minnen som hafft försök inte, för jag minns allt
johanna hatar inte dig, men jag vet att du gör hat hat hat, det är allt som jag hör
förr varre chill, fester alla var glada sen börja jag bry mig, jag skulle låta er vara
orkar inte bry mig, fick bara skit tillbaks nu sköter alla sitt, men frågan är vart
alla är borta känns om jag visste om det stod upp i alla ronder, kanske skulle lägga mig, nu känner jag sorgen
oWe är mitt namn, och det vet ni om lyssna på min text, låt mig komma igång lyssna hur livet är, lite sympati misär, misslyckade, missbedömda ja här är vi nu ska jag tänka om, kän min sorg allt jag vill....är att starta om
vill vända mig om, och tro mig jag har försökt men så fort jag vill börja om, går drömmen upp i rök
hela livet, har jag slagits mot mig själv snälla kom tillbaks, för nu behöver jag hjälp
vissa jag sårat, vissa sårat mig Jenny lovar dig, fan jag saknar dig
du fanns alltid för mig, det borde vart du och jag vi var bästa vänner, min syrra allt jag har vart är jag på väg, nu vill jag har svar
till er som stod på rälsen, nu förstår jag er hatar orten där vi bor, kommit till inskit, och jag ser
ser livet i ert perspektiv, och jag förstår att ni levt i ett helvete i alla dessa år
fattar inte hur ni orkat, jag måste här ifrån pallar inte skiten, mord, slagsmål och rån
jävla liv jag levt, och jag har aldrig sett att det inte är rellevant, men nu har jag väckts
och jag vill bara starta om.........
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|