Behandla tjejer med respekt?
Jag knyter snaror i klocktorn när jag känner mig vriden och dinglar där en stund för att jag vill hänga med i tiden Mäta kuken? Vänd dig så ska jag visa vart du kan stoppa ditt måttband för min kuk är så stor att den är sångare i ett rockband för att hela ska få plats får tjejen sluka kuken dubbelt brukar spruta bubbel,är ordförande för tusenbrudars-klubben Om du får vara med? Hah, jag fattar inte vad du vill mig du skulle inte få ligga om din blind date var en blind tjej Jag fattar verkligen inte hur man kan misslyckas det är så enkelt att få dom att känna sig som Miss.Lycka Tjejer är så dumma, säg bara "Jag har känslor för dig!" och räkna sekunder tills hon sitter i gränsle över dig när du sen har fått ditt och det är dags att glida säg bara "Oh shit, måste hjälpa pappa med vattenspridarn!" var fårskallen fruktsam? Det är lugnt! graviditet är anledningen att stålgalgen uppfanns behandlar brudar som bilar, fula som fina så repar jag lacken för oavsett om glaset är halvfullt eller halvtomt så sveper jag slatten Men.... hur illa jag än behandlar dom föredrar luder mej framför en kille som hukar och bugar för dem som slår världsrekord...som dummast på jorden och ständigt har skavsår...för du snubblar på orden
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|