Lost Coast - Lost Coast, motherfucker
Loooasst Coooast, motherfucker! Loooasst Coooast, motherfucker! Ut ur dimmorna träder TjippY, en skugga av sitt forna jag Tvingats kämpa mot hat, slag och obehag Ensam mot världen med sitt Lost Coast-lag Vi har insett att världen har ett numerärt övertag Släpper aldrig taget om hiphopen, det är allt jag har Den enda källa tröst som jag har kvar Jag har min kärlek till musiken som försvar Och kommer inte att utvecklas till nån bling bling-retard Jag är trots allt mig själv, ingens jävla lydiga knähund Skriker ut min unika personlighet trots att det må va dumt Lost Coast, sensation med tre medlemmar Vi tar den här lilla stunden av ditt liv att presentera oss själva Kanske även glida iväg från ämnet för å jävlas För när vi är i farten, vem vet vad som kan hända? Loooasst Coooast, motherfucker! Loooasst Coooast, motherfucker! JMan presenterar sig under en bärsärkargång Överraskar med sköna rader gång på gång Borde fan åtalas för rappintrång Eftersom han fullkomligt knäcker allt motstånd JMan, en hiphop-VD, kompakt i 3D Krossar, och ni ser det, krossar alla CP’n Fight mot JMan är lika med problem Ni får se, snart kommer jag att släppa min CD Lost Coast, killar det är vi mot världen Står ut som palmträd i Sälen Hade livet varit ett spel hade jag varit spelets sista boss Trycks ner av miljontals händer men fortsätter slåss Jag ger aldrig upp när jag har bestämt mig för nåt För Lost Coast – ni har ingen chans mot oss Loooasst Coooast, motherfucker! Loooasst Coooast, motherfucker! Vem är det som närmar sig borta i horisonten? Black Rebell, peruan i svenska rappfronten Har annat att rappa om än hororna och jointen Vi kör vår stil – Tjippan, Hernan och Jonte Hiphop är allt som vi står för Vi vill visa den här fuckade världen vad vi går för Du kanske tycker att jag är så störd Men det skiter jag i, och du lär säga annat när du väl är påkörd Rätat på mig efter ett mörkt förflutet Är tillräckligt djup för att inte snacka om knark och tjafsa med snuten Rappar istället om den kalla världen där ute För ärligt talat, i vissa delar av Svenneland verkar hiphop vara förbjuden HIPHOP! Det här är de upphöjdas musik Lack visst, fortsätt snacka, du förändrar inte ett skit Loooasst Coooast, motherfucker! Loooasst Coooast, motherfucker!
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|