Neobica - Avslappnad mot min korkek
Min blick riktas mot skyn och vädret är gråmulet Sekunderna går snabbt och snart är det slut på vägen och åkturen Världen är blåfrusen tack vare alla kalla hjärtan Där djävulen har greppet och samma alla frestas Vi kanske kan bli ett med naturen, ett med djuren Skala av alla onödiga detaljer tills själen blir handskuren Spränga muren och riva ner fasaden Och förvandla black metal till finare ballader Vi hoppas på det bästa, låtsas som det regnar Medan syret förorenas, snart kostar nog rent pengar Det osar katt och ligger en hund begraven För alla spelar apa bara för att följa djungelns lagverk Den starkaste överlever och inget mer med det Om inte hela jävla skiten är ett mindre regelfel Eller en större tegelsten som kastats mot min stolthet Och jag sätter mig för att tjura avslappnad mot min korkek
Jag vadar i det grunda och sjunker i det djupa Ser fläckar i det vackra och under i det fula Har varit blind ibland gett mig in ibland Med huvudet före rakt in i en återvändsgränd av ignorans Finkläder är viktigare än själakraft Men där leran är som djupast och man krälar fram Så har plötsligt dom jagade blivit jägarna Och allt detta beroende på vad man värdesatt
Perfektion är mer överskattat än rikedom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|