förlåt [16 bars]
yup, jag bidrog med en låt på svenska till tapet new style - aint your style vol. 1 som ska börja cirkulera snart & vill ha lite feedback på en vers. tacksam för utförliga kommentarer.
holler!
hur många gånger har du blundat, önskat att du var borta med vinden du är ingen clown men står ändå med tårtan på kinden det regnar alltid men den som är torrast han vinner du har glömt bort allt men du hoppas på minnen du vill springa genom dörren men så stoppas du i den du drar sticka med barn men får den kortaste pinnen du gömmer ditt glas men får ändå lorskorna i det så när strömmen vill ta dig yup då hoppar du i den och på den kortaste tiden, har du hoppats på inget för du vet om att döden alltid lockar med fingret så din tanke vandrar ofta på botten förvriden ditt vatten är grumligt men änsålänge bottnar du i det vänner hjälper, så att du bockar är givet men när du slåss står dom stilla & dom flockas runt striden så du flyr till ditt hem och hör råttor på vinden men när jag väl ber om ursäkt har jag stoppat den tiden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|