AlexE - historien om..
Ni kan väl historien? Pojke möter flicka Hon är dte vackraste killen nånsin hittat Dom träffas på en fest, å dom kysser varandra Det är bara dom, struntar i dom andra Festen är slut och han får flickans nummer Ligger samma kväll, å tänker på henne i rummet Han somnar sent å drömmer om ängeln han mött Han vaknar dagen efter och känner sig trött Men han piggnar till av känslan i magen Med sitt stora leende möter han dagen Ni vet känslan i magen vi har alla haft den Han finner mod i skolan och ringer henne på rasten Hej sa hon, ja det är klart att jag minns Jag drömmde inatt att du blev min Prins Ja klart jag har tid, vi kan ses ikväll Pojken han jublade, och log för sig själv
Så när tiden kom och hon knacka på hans dörr Hennes ögon glittrade som aldrig förr Dom gick in på hans rum båda tysta och spända Dom funderade på saker som skulle komma att hända Dom kollade film och pojken bara njöt Av att höra henne andas ja hon var ju så söt Han vill ta henne i handen men vet inte om han vågar Undra vad han säger om han vågar att fråga Men innan han gör nått så tar hon tag i saken Greppar hans hand, är det en dröm eller är han vaken?
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
|