AlexE - historien om.. Ni kan väl historien? Pojke möter flickaHon är dte vackraste killen nånsin hittatDom träffas på en fest, å dom kysser varandraDet är bara dom, struntar i dom andraFesten är slut och han får flickans nummerLigger samma kväll, å tänker på henne i rummetHan somnar sent å drömmer om ängeln han möttHan vaknar dagen efter och känner sig tröttMen han piggnar till av känslan i magenMed sitt stora leende möter han dagenNi vet känslan i magen vi har alla haft denHan finner mod i skolan och ringer henne på rastenHej sa hon, ja det är klart att jag minnsJag drömmde inatt att du blev min PrinsJa klart jag har tid, vi kan ses ikvällPojken han jublade, och log för sig självSå när tiden kom och hon knacka på hans dörrHennes ögon glittrade som aldrig förrDom gick in på hans rum båda tysta och spändaDom funderade på saker som skulle komma att händaDom kollade film och pojken bara njötAv att höra henne andas ja hon var ju så sötHan vill ta henne i handen men vet inte om han vågarUndra vad han säger om han vågar att frågaMen innan han gör nått så tar hon tag i sakenGreppar hans hand, är det en dröm eller är han vaken?