Kabbelito - passa en tidsmaskin!
allt kretsade runt en barna skara- vi levde för stunden, bara glada dagar- alla kände alla, vi var vänner för livet- men situationen vi hade förändrades med tiden- jag sitter idag, och tittar tillbaks- på när ja va liten och på mitt riktiga jag- kan inte andas klart, för ja har ramlat bak- får alltid samma svar, ja du kunde ha stannat kvar- men allting är inte enkelt, och om allt hade vatt enkelt- så hade jag alltid varit den första på de stället- men det är som det är, spekulationer och många tankar- jag blev fängslad i ett hav och jag kan inte hålla min anda- men jag är den jag är, och starka vindar drog mig upp- för att ge mig en ny chans och chippa efter luft- så ja chippar efter luften och tänker tillbaks- på alla gammla minnen och våra älskade dar- den dagen ja slutar rappa, så är mina minnen fyllda- men till dess så tänker ja inte lägga micken på hyllan- för har så många tankar, och planer för mitt liv- försöker att ta nästa kliv men allting tar sin tid- för det har gått ett par år sen, ja flytta från gården- och ja kommer aldrig förlåta mig själv, för att ja åkte iväg- har inte vatt där på ett tag - så ja låter minnena leva kvar till den dag då jag kommer tillbaks-
va tvungen att skriva av mig lite :P
PEACE OUT
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
|