"App ditt mongo, använd huvet!"
Jag kan visst använda huvudet, som zidane mot materazzi och lämna dig seendes stjärnor minsann, som papparazis Din stil är inte 'fresh', den är rakt av urgammal så äcklig och mossig att hela djurstammar urstammar från dina luskammar jag är klippt och skuren för musik och sånt medans du blir klippt och skuren hos sweeney todd jag umgås med svinigt folk som i kloningslabb du är ett jävla offer, ett blodigt lamm och så dum att du letar snören när folk pratar om brodersband Du hörde termen "Moderlandet" och trodde att det framställde att du inte var nån fegis när du köpte dig ett lantställe Du är ful, jag tjänar en hacka av att hacka av ditt ansikte med min hackas blad (Referera hädanefter till mig som en 'naprapat') Jag sa "kuk" och du blev drabbad av Hippopotomonstrosesquippedaliophobia Alla som rappar nuförtiden ska spela så modiga Men när jag bryter upp dörren och gapar "DITT ÄCKEL, BONJOUR" får dom byta lakan som växelkontor Du skulle inte brinna för musiken om du så var dränkt i tändvätska och SLUTA LE SÅ FÅNIGT jag lemläsar alla klämkäcka när jag kommer drar du öronen åt dig så kragen på din väst krockar med dina incestlockar och dina prinsessockar, prettyboy...
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|