Vad gör du bror.. allt är skumt och känns så jävla tomt för tillfälletjag har nu verkligen lärt mig att ingen glädje bestårjag ser droger och skulder fylla min brorsas intäkteroch hans lögner ger min mamma och pappa förfärliga sårjag antar att vissa finner sin frihet i djävulens spårcannabis & koks underlättar väl när ingen jävel förstårmen sinomtid inser man att djävulens väg är för hårdhur enkelt än preparaten kan få en att sväva på molnvisst, jag förstår hur du blundandes fyller gräs i din gåsnär begäret blir för svårt och när våran värld är för gråsanningen svider att se - du sliter dagligen, men även dålär du försöka se bortom misären och sträva mot dina målnär jag blickar tillbaks vill jag inte se någon jävla psykosjag vill se alla mina födelsedagar som barn, alla härliga årdå du alltid brukade komma över och ta med mig på en bilturmen saker förändras och jag hoppas du tar vara på ditt liv nu
Riktigt skön text Max! Har inte så mycket comments som vanligt.. Men keep it up! Peace
Sjukt nice!allt är skumt och känns så jävla tomt för tillfälletjag har nu verkligen lärt mig att ingen glädje bestårjag ser droger och skulder fylla min brorsas intäkteroch hans lögner ger min mamma och pappa förfärliga sårjag antar att vissa finner sin frihet i djävulens spårcannabis & koks underlättar väl när ingen jävel förstårmen sinomtid inser man att djävulens väg är för hårdhur enkelt än preparaten kan få en att sväva på molnvisst, jag förstår hur du blundandes fyller gräs i din gåsnär begäret blir för svårt och när våran värld är för gråsanningen svider att se - du sliter dagligen, men även dålär du försöka se bortom misären och sträva mot dina målnär jag blickar tillbaks vill jag inte se någon jävla psykosjag vill se alla mina födelsedagar som barn, alla härliga årdå du alltid brukade komma över och ta med mig på en bilturmen saker förändras och jag hoppas du tar vara på ditt liv nu- fett att du rimmar på samma rim genom hela dessa rader, riktigt fett.
förutom i 1a,3e och nästsista och sista då, men de va sköna de med.
Tungt innehåll, skön uppbyggnad, tungt hel enkelt.Peace