Mvh - Du sucks, men är ändå inte klipsk
Från Sveriges Jerusalem, och jag är fucking Messias Ständigt packad o laddad som haschet i pipan Fuckar regler o normer, en pitbull, helt utan koppel Som ger er sekel av ångest tills ni lever på hoppet Jag är over your head som en...jag är en skorsten Som är så fattig att jag måste skrapa upp bongklet Är Stukad som Dusty och fixar brudar i massvis Medan du är som nymfomaner, du suger på allting Du säger att du knarkar i dina hiphoplåtar, men Här finns ingen gris, jag säljer mjöl i ziplockpåsar Rappare vill battla mig, men tar till undflykt Min standard är hög för micken saknar puffskydd, get it? Jävla pundhuvve, här är du är chanslös i skryt Du är bakom flötet, jag framför mitt flyt.. Med magkänsla som buktalare, inget stoppar mig För rappare är lama, fast jag spottar bäst Jag är gata, fast ändå vågar ingen gå på mig Samma sak i battle, du kommer inte att slå mig Jag rullar o röker, fixar buntar med klöver Medan ni är som fjäskare, bara tunga i röven Yes, jag dödar gäss med yes, är sjukast i landet Och gör myspys till psykbryt med sprutan i armen Berättar sagor för barnen, men inte Karlsson på taket Utan när jag och kamrater jagade draken
Fuck min stad! Jag hoppas Dirty tar sjävmord tillsist Och sen skjuter jag kabbe som en heroinist
Sry dirty och kabbe, men det blev en bra punch. Tömde mitt rimblock. Släng en kommentar!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|