Kvall - Ett krig med åsikter som vapen
En text jag skrev för att jag inte hade nått bättre för mig.
mitt liv är komplicerat, låser in mig på dagen när dom bråkar om inget i ett krig med åsikter som vapen för när natten når tolvslaget så måste jag dras med alla skrikiga kommertarer som hela tiden håller mig vaken trycker mig döv med kudden, för det kan ta tid innan dom slutar skifta blickar och lindar in sig med ilskan men aldrig att detta slutar, vill söka mig till underjorden hinner knappt somna innan tjatet flödar runt frukostbordet
så här lever jag, ett ständigt tjat, inga vettiga svar förr var ni ett älskat par men lever nu som i celibat så morsan, farsan, dags att titta upp och tänka framåt ta er samman, skänka ett förlåt och sedan hjälpas åt
så trött på hemska drömmar..vill ju bara få er våga att bättra på er båda och sluta leva bland stängda dörrar mår jävligt dåligt, kan inte tänka på andra saker än att kanske ta mig i kragen och bara falla från taket
jag vill slå mig riktigt hårt så jag kanske hittar till det omtalade ljuset och slippa den skit jag vistas i så det räcker för mig efter allt som hänt här hemma för även om man vill hålla sig undan så kläms man imellan..
Konstruktiv kritik tack :P
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
|